Mentorordning

Mentorordning

Brænder du for din virksomhed, men mangler nogen at diskutere udfordringerne med, så få dig en sparringspartner eller mentor. Der er ingen grund til at sidde alene med alle spørgsmålene, ikke få handlet eller taget de rigtige beslutninger.

Sparringspartnerne

Sparringspartnerne er en organisation af erfarne erhvervsfolk, der har dokumenteret erfaring med succesfuld vækst og udvikling af egen eller andres virksomhed. De tilbyder op til 20 timers gratis sparring med dig omkring din virksomhed.

Der er tale om et veldokumenteret forløb, hvor der initialt gennemføres et match mellem virksomhedens ledelse og en mentor/sparringspartner. Skulle det senere vise sig, at der alligevel ikke er et personlig eller fagligt match, findes en anden mentor. På første møde indgåes en aftale omkring fortrolighed, engagement, mål og forløbets varighed. Der evalueres løbende på fremdriften af processen samt ved dens afslutning. Der er tillige mulighed for deltagelse af diverse arrangementer hos Sparringspartnerne.

Læs mere her www.sparringspartnerne.dk

eller kontakt gerne Ledelsesrådgiver Jørgen Johansen på 4466 8813.