Virksomhed

Virksomhed

Ledøje-Smørum Erhvervsforening er en aktiv forening. Bestyrelsen står til rådighed for dens medlemmer af etablerede virksomheder og tilflyttere med spørgsmål af relevant karakter for drift af virksomhed i Egedal Kommune samt for delegering af spørgsmål til de rette kanaler i kommunen.

Ligeledes kan medlemmernes spørgsmål af principiel karakter blive taget op på Ledøje-Smørum Erhvervsforenings regelmæssige møder med Egedal Kommune.

Der er i mange tilfælde dog muligt selv at finde svar på sine spørgsmål via Egedal Kommunes Erhverv.

Ledøje-Smørum Erhvervsforening giver medlemmerne god mulighed for at lære hinanden at kende gennem foreningens medlemsmøder og sociale aktiviteter, der til tider også kan resultere i et udbytterigt professionelt samarbejde.

Ledøje-Smørum erhvervsforening er i tæt dialog med kommunens anden erhvervsforening for fælles arrangementer m.v.

Har du som etableret virksomhed, gazelle eller iværksætter spørgsmål, kan du altid kontakte bestyrelsen.

Ledelsessparring og Mentorordning

Få friske og erfarne øjne til at hjælpe din virksomhed videre. Sparringspartnerne er en forening af nuværende eller forhenværende erhvervsledere med bred erfaring indenfor forretningsudvikling, drift og vækst af virksomheder. De har opnået en vis succes i deres karriere med vækst og udvikling af egen eller andres virksomhed, eller har på anden måde tilegnet sig færdigheder, der sætter dem i stand til at bidrage til udviklingen af andres virksomhed.

Virksomheder tilbydes op til 20 timers sparring uden beregning med det formål, at skabe vækst og arbejdspladser i Danmark.

Du kan søge om at få tildelt en sparrinngspartner/mentor her!

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jørgen Johansen på 4466 8813 eller via mail på jj@bluecon.dk